duminică, 5 martie 2017

aNOInimi


Imagini pentru dance couples silhouette tumblr







Vino, liniştea mea
Acoperă-mi inima în cald şi bine
În dantelă şi mătase
Brodate din dragoste.

Vino, liniştea mea
Adu-mi pacea înapoi
Închide lumea de afară
Şi hai să trăim în doi.

Vino, liniştea mea
Să îţi afli pacea
Lângă inima mea ce te cheamă
Cum nisipul cheamă marea.

Vino, liniştea mea
Lasă-mă să îţi şoptesc la inimă
Sub lumină de lună plină
Cât de mult noi ne iubim.

Vino, liniştea mea
Şi nu te teme
Inimile de copii se doresc
Chiar şi când buzele nu-şi mai şoptesc.

Vino, liniştea mea
Alunga-mi din cale tulburarea
Ce vine in urma mea
Departe să fugim
În linişte să ne-acoperim
Să ne traim chemarea.

Vino, vino liniştea mea
                                                           Pe ritm de bătăi de inimă
                                                           Şi sub clar de lună plină
                                                           Să dansăm, să ne iubim
                                                           Unul să devenim.

                                                           Vino, vino liniştea mea
                                                           Şi nu mai spune nimic.
                                                           Lasă liniştea să ne cânte-n inimi
                                                           Şi nimeni nu ne va opri.

                                                           Vino, vino, vino linişte...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu