luni, 12 septembrie 2011

Lucrurile mici


Aud peste tot in jurul meu expresia: "Lucrurile mici conteaza cel ma mult" si alte expresii asemanatoare. Până astăzi, nu prea eram adepta acesti expresii şi nu mă întrebaţi de ce. Pur şi simplu. Dar am aflat că atunci când eşti abătut, sau supărat, orice gest, vorbă, atingere contează mai mult sau mai puţin, ce-i drept, asta în funcţie de situaţie, persoană etc..Nimeni nu poate şti cu adevarat ce este în sufletul cuiva iar o vorbă nu strică.

De exemplu, astăzi, după o zi destul de.... plină, aşa ca la început de an (câteva ore de somn, un cappuccino care nu a picat prea bine şi o oboseala de nedescris) mă îndreptam spre casă. La un moment dat, o fată de vârsta mea care venea din sens opus a trecut pe lânga mine si mi-a zis :"Bună! Îţi citesc blogul în fiecare zi". M-am întors, i-am mulţumit, stupefiată pe moment de ... abordare? Sau de compliment.. Mă rog, am ajuns acasă si abia atunci am realizat de fapt că există persoane care îmi citesc blogul şi apreciază ceea ce scriu. Iar lucrul acesta mi-a facut ziua mult mai frumoasă, sincer. Nu am mai văzut-o până azi (cred) , dar faptul că mi-a spus lucrul asta m-a înveselit. Pare puţin, dar pentru mine contează destul încât să uit de răutăţile din jurul meu preţ de o clipă. :). apropo, dacă vreţi să luaţi legătura cu mine aveţi ID-ul de mess şi profilul de Facebook alături, aşa că don't be shy :) . Sunt deschisă la conversaţii şi daca vreţi să vorbiţi cu mine imi daţi un buzz şi vorbim. :)

Nu vă costa nimic să împărţiţi un zâmbet, o floare, o vorbă bună cuiva chiar dacă aparent e ok şi râde. Nu puteţi şti ce e în sufletul acelei persoane şi câtă bucurie îi aduceţi. :). Un inceput de saptămâna aşa cum vă doriţi!!


9 comentarii:

Secret life spunea...

nu ar trebui sa ramai mirata daca te opresc oamenii pe strada si iti spun ca ai un blog foarte frumos,deoarece chiar este:P Sunt sigura ca multe persoane il citesc.
Da,lucrurile marunte conteaza uneori mai mult decat cele mari,deoarece uneori si un gest care in general ni se pare lipsit de important,in momentele mai grele conteaza foarte mult.

Unknown spunea...

multumesc, asa este! te pup! :*

Gabi spunea...

Ca si Secret Life, nu trebuie sa fii mirata. Eu ma MIR ca nu ai fost abordata de mai multi pana astazi, pentru ca meriti sis:). Si ai foarte mare dreptate, lucrurile marunte conteaza cel mai mult, in special cuvintele pe care le rostim.

Di spunea...

Cat de tare! Roxx, esti vedeta! Am zis! :)

Unknown spunea...

@Di: urmeaza autografele :))

Di spunea...

Te-am auzit azi la radio. Si mi-a placut. Felicitari! :)

Unknown spunea...

@Di: no really? ahahahaaaa=)))) no waaaay!:))

zmeurică0112 spunea...

..sau cum obisnuiesc eu sa spun ..multi pierd micile bucurii asteptand marea fericire :)

Anonim spunea...

:) TE ADOR :x



KATY...

Trimiteți un comentariu