miercuri, 3 noiembrie 2010

Trendi flenduri

Hey!Am revenit,dupa o pauza de inactivitate.Pauza care mi-a fost foarte benefica.Am avut timp sa imi dau un "refresh" la lista de prioritati si lucruri importante.Am oscilat de multe intre a mai scrie ceva sau nu.Dar mi-am dat seama ca e de prisos.You didn't get it,sucker!:))

Despre ce vreau sa vorbesc azi?Despre moda.Dar nu orice fel de moda,ci despre moda din scoli/licee,and so on...An de an,prin licee isi fac aparitia bobocii,care nu stiu cum sa faca sa scapa de anonimat si de figura incordata pe care o au in primele saptamani.Asa ca multe fete incearca sa copieze pe "alea mai mari".E foarte amuzant cand stai si le vezi pe hol cum se sinchisesc ele sa mearga pe tocuri inalte,sa nu pice in bot  cand se apleaca sau cand coboara scarile.Ti se face si milă cand le vezi cum "experimenteaza" tot felul de machiaje,cum se agita ca au gresit conturul,doar-doar ca sa fie "Pă trend".Nici baietii nu scapa asa usor.Gelul de par devine cel mai bun prieten,iar hanoracul cat mai larg (de preferabil dă firmă,bre) si blugii(o,vai)cu turul lasat îţi completeaza perfect imaginea de bad boy.Astfel de specimene sunt des intalnite in majoritatea(ca sa nu zic toate)liceele din România.Poate si din aceasta cauza vor "ăia"de sus sa introduca uniforme in scoală..

Chestia asta ma intriga dar sincer ma si amuza.Nu e frumos sa razi de altii,dar nu ma pot abtine:)).In alta ordine de idei,scoala merge bine,de abia astept sa vina iarna,zapada.Urasc etapele tranzitorii(de la primavara la vara,de la toamna la iarna).Si in general,nu imi plac etapele intermediare.:).Abia astept sarbatorile,vacanta,un pahar de vin fiert dupa o bulgareala pe cinste si bradul impodobit.Până atunci insa,va pup dulce si va las sa ascultati o melodie(pe care cu greu am reusit sa o aleg dintre preferate) foarte touching si romantica.


Enrique Iglesias ft Nicole Sherzinger - Heartbeat
Asculta mai multe audio diverse


7 comentarii:

Gabi spunea...

acele specimene netratate au un nume: cocalari si pitipoance. sa fim sincere roxx, nu toti am fost la fel anul trecut;))
despre uniforma nu mai incep, ca stii discursul:))

vlad spunea...

ma bucur ca ai revenit :)

Tanase Gabriel spunea...

ai dreptate Gabi, acele specimene se numesc cocalari si pitipoance mai peste tot pasul dai de pitipoance si cocalari nu-i suport, mai ales cand i vad ca isi iau aere in cap sau tot felul de chestii.

Juan Soler Delavega Fuentes spunea...

Aceşti copii fac parte dintr-un grup! Prostia şi invidia e calea de comunicare intre jel de păr şi botox pentru fete. Nu e ceva grav în schimb e păcat că noi suntem inadaptaţi iar ei cul. Lasă-i că viitorul va fi drept cu toţii. :P

Sergiulica spunea...

Am vazut si eu copilandri asemeni. Sunt chiar foarte amuzanti :))
Misto piesa.

D. spunea...

Cel mai rau e ca acest fenomen nu e intalnit numai la liceu.Cu cat ne modernizam, cu atat si domnisoarele devin mai "cochete".Datorita rivalitatii si intrecerii dintre adolescenti, Cine e cel mai "tare" si mai "sexy"? Nu ai ce face.Acele persoane vor, deobicei, sa acopere alte inperfectiuni cu aspectul fizic.Cred ca e mai important ce spui decat cum arati.Dar mai rau e ca baietii apreciaza partea fizica si fetele vor sa-s impresioneze, asta fac ele.

Cat despre uniforme, in unele scoli sunt obligatorii.Dar cine le respecta?Cei buni, evident.Si cei buni pot si considerati "cei fraieri" in aceasta societate.

JustLikeMe spunea...

Am citit toate posturile si sa stii ca nu sunt de acord cu ,,Cat despre uniforme, in unele scoli sunt obligatorii.Dar cine le respecta?Cei buni, evident.Si cei buni pot si considerati "cei fraieri" in aceasta societate." , Nu este vorba doar de cei buni este vorba de toata societatea din care un individ face parte de ex la liceul la care sunt eu nu dau nume sa propus recent o ,,unoforma" ei eu nu pot sta dupa standardele lor cu o camasa 2 zile ca na...asa e igienic si asa am fost crescuti dar sa stai cu 1 o saptamana sau 2?dar sa fie si alba??si cum stai dupa o ora de sport(tin sa precieze ca imi place foarte mult) cum mai stai cu ea pe tine?
Si o uniforma intreaga nu poti sta cu ea 1 saptamana astea sunt doar ,,mofturi" din cauza concurentei dintre licee,as fi de acord cu asa ceva dar sa poti sta cu aceste ,,uniforme" o saptamana macar.
Probabil aceasta schimbare r mai egala piti si cocalari de oameni normali care se imbraca ocasional nu tot timpul cu blugi tight si ,,parul lins de neatins".
Inchei postul prin cateva cuvinte spuse tot de cineva chiar daca sunt vulgare merita:
MESAJ PENTRU BAIETI!!!
NE-AM CHINUIT O VIATA SA ARATAM TOTI CA NISTE P*L* SI ACUM ARATATI TOTI CA NISTE P*Z**!.

Trimiteți un comentariu