duminică, 29 noiembrie 2009

RoxX va recomanda...

Cele mai tari faze din 2010
Locul 1 Extorsiune intr-un intr-o apa


Locul 2 Reportajul Vasluian (cu variante de subtitrare)


Locul 3 Otet de mere


Locul 4 Nu ştiuuuu


La un moment dat... intra un tip si striga:
- Ahmed... nevasta-ta te insala!
Arabul se face rosu la fata... scoate cutitul si fuge catre casa.
Pe drum, este calcat de o masina. In ambulanta, in drum spre spital, incepe sa reflecteze:
"Ar trebui sa ma calmez un pic.... intai si intai.... sunt burlac... in al doilea rand ... nici nu ma cheama Ahmed"!!!

O saptamana obisnuita din viata de musulman:
Luni:
-Ma bligdizezg.
Marti:
-A venid baiadu vecinului la mine in gurde, mi-a vurad o vaga ji mi-a omorad gadzelu.
Miercuri:
-Am omorad eu baiadu.
Joi:
-A venid dadal baiadului la mine gu doada vamilia ji gu doade rudele za ma omoare.
Vineri:
-I-am omorad eu be dodzi.
Sambata:
-S-a adunad dod zadul in vadza gazei mele za ma izgoneazga din zad. Duminica: -Am omorad eu dod zadul.
Luni:
-Iar ma bligdizezg...

Intr-o seara in cimitir, un gropar incepe a sapa o groapa. Din mormantul din fata lui iese o mana. Groparul nostru nimic... Indata mai iese una din celalalt mormant. Groparul nimic... Nu peste mult timp ies din pamant pana la jumate 2 scheleti. Groparu nimic, continua treaba... Imediat scheletii ies si hotarasc sa il sperie. Merg langa el si zic:
-Bau!!!
El nimic... tot cu treaba. Iritati, schelii se hotarasc sa sara gardul. Indata se trezesc amandoi cu cate un harlet in spate:
Groparu: -Radem, radem, glumim, glumim, da nu parasim incinta!!!

Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema. Trebuie sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor.
- Si nu ne mai mananca??
- Ba da, dar in scarba.

Incendiu la etajul 30. Pompierii de jos strigau la persoana care statea la geam si ezita sa sara spunandu-i:
-Sari toreadorule!!!
-Va rog sa ma credeti caci nu sunt toreador
-Sari odata toreadorule
-Dar nu sunt toreador.
Impins de la spate de flacari omul sare. Cand sa ajunga jos, pompierii trag cearsaful strigand:
-Oleeeee.


Un taran se ocupa de cultivatul pepenilor. La un moment dat niste copii au inceput sa intre noaptea pe plantatie si sa fure din pepeni.
Omul se gândeste si se gândeste pâna ii vine o idee care in mod sigur ii va speria pe copii. Asa ca pune pe câmp o placuta pe care scria:
“Un pepene de pe acest camp a fost injectat cu cianura“.
Ziua urmatoare taranul vine pe camp si vede ca nu lipseste nici un pepene dar gaseste o alta placuta langa cea pusa de el:
“Acum sunt doi!”

Pesimistul vede intr-un tunel intunericul, Optimistul vede lumina de la capatul lui, Realistul vede luminile trenului care vine, Mecanicul de locomotiva vede trei idioti pe sine.In fata unei gradinite se plimba un domn de vreun sfert de ora.

2 comentarii:

vlad spunea...

ce tare :)
m-am amuzat un pic cu bancurile astea :X

Costy ( stii tu care :P) spunea...

Deci mi-au placut bancurile sunt foarte comice :d bravo RoxXy :*:*

Trimiteți un comentariu