vineri, 12 iunie 2009

O lume fara prejudecati


Oare cum ar arata o lume fara prejudecati,fara complexe si rautacisme?Oare vom trai si noi intr-o astfel de lume?Nu.....nu cred...O astfel de lume cred ca ramane doar..... in mintea noastra.Lumea e rea-imi spunea candva bunica.eu nu o credeam.prin ochii mei de copil o vedeam frumoasa.Dar acum imi dau seama ca avea dreptate.

Prejudecati,barfa,complexe.Copiii fara posibilitati materiale sunt compromisi si nu li se acorda sansa de a invata,de a se bucura.Barfa-la tot pasul.De la vladica pan' la opinca.Rautacisme peste tot.Asta e tara pe care o meritam?!

Cum am mai spus intr-un post anterior,un cuvant doare mai tare decat o palma.O vorba spusa aiurea te poate distruge.

1 comentarii:

D. spunea...

Te simti sitngheri, pentru ca esti diferit! Dar totusi esti ca toti ceilalti...Insa ei au prejudecati despre tine!

Trimiteți un comentariu