vineri, 26 iunie 2009

Michael Jackson a murit!


Michael Jackson, in varsta de 50 de ani, a suferit un stop cardiac si a fost transportat de urgenta la spitalul UCLA din Los Angeles, aflat la doar cinci minute de locuinta sa, unde a murit.Potrivit Los Angeles Times, artistul nu mai respira atunci cand paramedicii au sosit la resedinta sa din Los Angeles. Im ambulanta, Jackson a fost resuscitat. Potrivit unuia dintre fratii sai, Michael s-a prabusit in locuinta sa, iar cand cadrele medicale au ajuns la el nu mai respira.Jackson avea programata o serie de 50 de concerte la O2 Arena din Londra, care ar fi trebuit sa aiba loc intre 13 iulie anul acesta si martie 2010.A debutat in cariera muzicala de la varsta de 11 ani ca membru al formatiei The Jackson 5 si a inceput cariera solo in 1971 in timp ce era inca un membru al grupului.

Aşa se intâmplă mereu!Cât timp sunt în viaţă,sunt mereu bârfiţi şi vorbiţi de rău.Abia când mor oamenii îşi dau seama cine a fost cu adevarat.Păcat!Mare păcat.E nevoie ca omul sa moară ca să îi fie recunoscută adevărata lui valoare!

4 comentarii:

Diamond spunea...

trebuie sa recunosc ca dimineata cand am vazut la stiri..am ramas putin socata...adica si eu aveam impresia k e un nemuritor...si pacat ca e vorbit de bine acum cand nu mai e

mariaallexandra.blogspot.com va astept aici spunea...

Da si eu am ramas putin scoata, are dreptate Diamond:|

Di spunea...

Se pare ca incet-incet pierdem toti artistii de calitate si nu se intrevad sanse de-a fi refacut stocul prea curand.

Unknown spunea...

Da.Marii artişti,se pierd şi râmănem cu ,,pleava''

Trimiteți un comentariu