vineri, 5 iunie 2009

ceva ca sa va amuzati


desi am zis ca nu voi mai avea timp de blog,va dau cv funny ca sa va amuzati.Have fun!

Fila din jurnalul unui tocilar.

* Ora 5:30 - m-am trezit cam tarziu azi... la naiba! Mai sunt 6 ore jumate pana intru la scoala! nu mai am rabdare! Mai bine ma apuc de invatat.
Inca mai am ochii umflati de aseara, am invatat 6 lectii pe de rost dar parca nu le stiu indeajuns de bine...
* Ora 11:00 - plec spre scoala. Ajung in statie si invat ultima lectie
* Ora 11:10 - vine tramvaiul. E prea aglomerat si nu am unde sa invat! God hates me!
* Ora 11:30 - am ajuns la scoala cu 30 de minute mai devreme. Yuppy, mai am timp sa invat ultima lectie!!
* Ora 12:00: profa intra in clasa. O rog sa ma asculte; ea ma refuza, spune ca deja am 6 note de 10. God hates me again! Eu insist; profa ma da afara spunandu-mi sa-mi misc fundul afara de la ora ei
* Ora 12:15 - ies pe coridor; ma duc la toalete si imi invat pentru ora urmatoare
* Ora 13:00 - ma opresc putin din invatat si gandesc cu voce tare ca mi-as dori sa ma transfer la un liceu unde sa am mai multa concurenta, dar ma trezeste directorul dandu-mi un dos de palma peste fata si spunandu-mi ca sunt un virgin neputincios si sa trec naibii in clasa
* Ora 15:00 - am luat trei note de 10 azi! Invat de fericire.
* Ora 16:00 - plec acasa. Ajung in camera mea si o vad pe sor'mea invatand. OMG! Mi-a luat-o inainte! Ma apuc sa invat din greu ca sa o prind din urma.
* Ora 18:00 - sor'mea ma priveste cu dispret si imi spune ca sunt un tocilar penibil, si un redus mintal. Muahahahah: Stiam ca o sa cedeze!
* Ora 18:30 - mama ma cheama la masa. In timp ce mananc invat pentru a doua zi. Ea imi spune sa las naibii caietul ala ca oricum sunt un idiot. Reflectez asupra cuvintelor ei si imi dau seama ca pierd prea mult timp la masa... in timpul asta as putea invata. Plec iar tata striga in urma mea ca sunt un virgin impotent si ca nu stie cu cine dracului seman.
* Ora 19:00 - Ma pun in fata calculatorului. Pana se deschide calculatorul invat. Intru pe mess... toti mi-au dat ignore...
* Ora 19:15 - e tarziu... ma pun sa dorm, dar ma macina gandul ca maine nu voi avea timp sa invat. Maine ma trezesc cu o ora mai devreme sa recuperez.


2 comentarii:

D. spunea...

Cel mait are lucru pe care l-am citit eu vreodata :))

Cik sunt tocialara! In viatza mea n-am facut asa ceva! Da nici nu vreau sa experimentez!

Anonim spunea...

:)) tare roxx, asta ma amuza bine de tot !!!

Pace, Lumina si Iubire!

Trimiteți un comentariu