duminică, 24 mai 2009

La multe postari draga blog!


Pe 17 mai blog-ul meu a implinit o luna.Ar fi trebuit sa postez asta chiar pe 17 dar eram prea ocupata cu ceea ce se cheama teza.Imi aduc aminte ca eram in vacanta si ma plictiseam si am zis hai sa imi fac un blog.Zis si facut.Si iata-ma acum,urandu-i ,,La multe postari!''(La multi ani nu e potrivit pt.un blog.).Le multumesc si vizitatorilor mei constiinciosi care sunt atenti si imi comenteaza fiecare postare.:*...Cred ca o sa ii dezamagesc daca le-as spune ca nu mai stiu despre ce sa vorbesc.Poate ca pe parcurs imi vor mai veni idei.

6 comentarii:

Zad spunea...

la cat mai multe commenturi si la cat mai mare trafic...apropo, "asa si asa" e cam acelasi lucru cu "satisfacator", dupa parerea mea

Unknown spunea...

conform dex-ului,definitia cuvantului ,,satisfacator'' este:indestulator,multumitor.
iar ,,asa si asa''-nu prea bine/bun.Sunt sinonime dar partiale.Oricum multumesc de atentionare!:)

Anonim spunea...

o1bloody1o@yahoo.co.uk adresa de mail si messenger.

Pace, Lumina si Iubire! Sa ai mult succes in ceea ce faci!

Di spunea...

Ura, la cat mai multa inspiratie pt cat mai multe postari!!!

D. spunea...

Inspiratie vine in timp..Stiu cum e :P Succes in continuare!

Roxana spunea...

si eu iti multumesc >:D<

Trimiteți un comentariu